Hej,
รr det mรถjligtvis nรฅgon som vet var starlistorna fรถr รฅrets SM i morgon finns. Vi kan ju lรคsa om rekordstort antal anmรคlda. Jag har inte funnit dem vare sig pรฅ eller via fรถrbundets hemsida eller pรฅ Domens hemsida. Det รคr nog fรถrsta gรฅngen och det fรถr ett sen.SM. Startlistor รคr bl.a ett sรคtt fรถr aktiva att ladda samt fรถr ev. publik (vilket klรคttringen inte รคr bortskรคmd med) att bli intresserade och kaaanske komma. Bland andra idrotter finns รฅtminstone startlistor att beskรฅda en vecka i fรถrvรคg och detta ned till minsta smรฅklubbs evenemang. Reino
Kan bara konstatera att SM i Kviberg var bra organiserat och dรคr fullstรคndiga resultatlistor publicerades inom ett par timmar. Det รคr ju detta som รคr viktigt!
Jag kan bara instรคmma i att tรคvlingen var verkligt lyckad. Med maraton J.SM i minne sรฅ har de arrangerande gjort ett jรคtte jobb. Att sen resultatlistorna kommer upp sรฅ snabbt hรถr inte till vanligheterna vilket ytterligare รคr en eloge till arrangรถren. Nu var det dock inte detta min frรฅga gรคllde och om enbart snabbheten med avseende pรฅ resultatlistorna รคr det viktiga jmf. med startlistor anser jag รคr en subjektiv รฅsikt som fรฅr stรฅ fรถr dig. Att sedan sjรคlva organisationen och genomfรถrandet av en tรคvling รคr det viktiga รคr vรคl en sjรคlvklarhet. Min frรฅga/kritik gรคllande startlistor var ej heller direkt rikat till arrangรถren av helgens tรคvlingar utan en allmรคnn frรฅgestรคllning och framfรถr allt kritik gentemot ett fรถrbund som borde, bรฅde krรคva och bistรฅ arrangรถrer av centrala mรคsterskap med hjรคlp och instrument sรฅ att alla bitar fungerar. Reino
Starlisto svenskt mรคsterskap