Forum: SWE / Blogs / Sharma Dag 1. Login in to contribute
Sharma Dag 1.
  2009-09-25 07:44:38    
Ruskigt intensiva dagar med Sharma. Det började ett par dagar innan med att ha koll på biljettförsäljning etc och på morgonen fick vi mail från Chris att han precis fått tre nya filmer som han behövde tanka ner.

På väg upp till Skavsta blir jag skräckslagen för varje SMS, "Jag missade flyget" men till slut så står legenden på moder Sveas jord. Direkt till Klätterverket och en intervju med DN, som jag tror kommer på lördag.

Sen ska det riggas och ställas i ordning och Said och Chris behöver en timma för att sätta ihop en ny show. Turligt nog kommer matilda Söderlund tidigt och jag ber henne hjälpa till med att skriva skyltar vid biljettinsläppet osv. Sponsorerna får tilldelade platser och till slut gör vi en sista planeringsgenomgång inklusive de frågor som Said ska ha i sitt batteri.

Matilda och hennes kompis tar biljetterna och jag ger ut biljetter till de som har köpt på webben. Direkt visar det sig vara fle på mina listor och det kommer flera med bokningsbekräftelse som inte finns och paniken börjar sprida sig. Springer bort till verket och Bosma och säger att de ska stoppa fsg, men de har redan sålt slut.

Ljudteknikern säger till att det börjar bli fullt och att han bara tillåter 300 och svetten lackar. Men på ngt sätt så finns det till slut 5 platser kvar och de är alla reserverade till C2 som kommer lite sent. Och så killen som säger att han kan sitta i trappan så till slut är vi 294 pers och showen börjar.

Allt funkar bättre än förväntat och det är framförallt roligt att se hur Sharma verkligen vill svara på fler frågor från publiken. Sen hem till Said polare och lite surfning och så i säng vid 01.00 då said kommer tillbaka från bastun.

Blog by: Jens Larssen
OffLine Kärlek
  2009-09-26 10:10:48    

Tack så mycket Jens för er riktigt bra föreställning med sharma..grymt bra att du ordnar å är en drivkraft utom dess like..